Administratorem Twoich danych osobowych jest Premar, z siedzibą przy ulicy Poznańska 79, 76-200 Słupsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 8390001803, REGON: 770535740, zwaną dalej "Administratorem".
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się skontaktować z Administratorem poprzez:
e-mail: b2b@premar24.pl
telefon: 887347900
korespondencyjnie na adres siedziby firmy.
Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
Zawarcie i realizacja umowy – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy).
Obsługa konta użytkownika – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy).
Marketing bezpośredni własnych produktów lub usług – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora).
Spełnienie obowiązków prawnych – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego).
Rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Prowadzenie analizy statystycznej i badawczej – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora).
Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe:
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Nazwa firmy i adres siedziby
Dane związane z działalnością zawodową (np. stanowisko, sektor działalności)
Dane związane z umowami handlowymi (np. dane transakcji, historia współpracy)
Dane osobowe Użytkowników mogą być udostępniane:
Podmiotom świadczącym usługi IT i hostingowe,
Podmiotom obsługującym płatności elektroniczne i księgowość,
Organom uprawnionym na mocy prawa (np. urzędom skarbowym, sądom, organom ścigania),
Podwykonawcom realizującym zadania w imieniu Administratora, zgodnie z umowami powierzenia danych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania:
Dane przetwarzane na podstawie umowy – przez okres obowiązywania umowy oraz przez okres przedawnienia roszczeń z niej wynikających.
Dane przetwarzane w celach marketingowych – do momentu wycofania zgody lub zgłoszenia sprzeciwu.
Dane przetwarzane na podstawie przepisów prawa – przez czas wynikający z obowiązujących przepisów (np. przepisy podatkowe, rachunkowe).
Użytkownicy mają prawo do:
Dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
Sprostowania danych (art. 16 RODO),
Usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) (art. 17 RODO),
Ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
Przenoszenia danych (art. 20 RODO),
Sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie (art. 7 ust. 3 RODO).
W celu realizacji powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem pod wskazanym adresem e-mail lub telefonicznie.
Dane osobowe Użytkowników nie będą poddawane profilowaniu ani automatycznym decyzjom, które mogłyby wywoływać skutki prawne lub istotnie wpływać na Użytkowników.
Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), chyba że zachodzą szczególne okoliczności, w których zapewnione są odpowiednie mechanizmy zabezpieczające (np. standardowe klauzule umowne).
W przypadku podejrzenia naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, Użytkownicy mają prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
Niniejsza polityka prywatności może być aktualizowana. O wszelkich zmianach będziemy informować Użytkowników poprzez odpowiednie komunikaty na naszej platformie B2B.
Ostatnia aktualizacja Polityki prywatności RODO została przeprowadzona 27 września 2024.