
Najnowszej generacji, syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro VI i Euro V.
Zastosowania:
Olej Silnikowy Syntetyczny Orlen Oil ULTOR PROGRESS 10W-40 zalecany jest do silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Unikalna receptura „low SAPS” gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów - tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro VI i Euro V. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
Odpowiedni do zastosowania w pojazdach z silnikami zasilanymi CNG oraz LNG
Gwarantuje:
Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
MB-Approval 228.51
Volvo VDS-3
Renault RVI RLD-2
Mack EO-N
MTU Type 3.1
Deutz DQC-IV-18 LA
Spełnia wymagania:
MAN M3477
MAN 3271-1
DAF, JASO DH-2
Caterpillar ECF 1a
Deutz DQC TTCD
Renault RXD/RGD
MAZ
Lepkość: SAE: 10W-40
Jakość: API: CI-4; ACEA: E6, E7, E9
| Kod produktu: | ORL-QFO918E10 |
| Producent: | ORLEN |