
Najnowszej generacji, syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro VI i Euro V. Odpowiedni do zastosowania w pojazdach z silnikami zasilanymi CNG oraz LNG
Zastosowania:
Olej Orlen Oil Platinum Ultor Progress 10W-40 zalecany jest do silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Unikalna receptura „low SAPS” gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów - tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro VI i Euro V. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
Gwarantuje:
Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
MB-Approval 228.51, Volvo VDS-3, Renault RVI RLD-2, Mack EO-N, MTU Type 3.1, Deutz DQC-IV-18 LA,
Spełnia wymagania:
MAN M3477, MAN 3271-1, DAF, JASO DH-2, Caterpillar ECF 1a, Deutz DQC TTCD, Renault RXD/RGD, MAZ, CES20076/77
| Kod produktu: | ORL-QFO918E60 |
| Producent: | ORLENOIL |