
jest nisko popiołowym (low SAPS) syntetycznym olejem przeznaczonym dla wysokoobciążonych silników diesla, opracowanym specjalnie dla silników spełniających normy emisji spalin Euro VI i wyposażonych w układy oczyszczania, takie jak filtr cząstek stałych. Olej ten uzyskuje się przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologicznie dodatków i syntetycznych baz olejowych, dzięki czemu zapewnia on skuteczne utrzymanie lepkości w wysokiej temperaturze, płynność w niskich temperaturach, czystość silnika oraz kontrolę lotności paliwa. W oleju tym występuje obniżona ilość dodatków chemicznych SAPS (popiołu siarczanowego (SA), fosforu (P) i siarki (S)), co ułatwia utrzymanie sprawności systemów redukcji spalin (takich jak filtr cząstek stałych). Olej ten stworzono z uwzględnieniem szerokiego zakresu specyfikacji ACEA (Klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych według Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów) – E6 / E4 / E9 / E7, API (Klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych według Amerykańskiego Instytutu Nafty) CJ-4 i różnych wymagań OEM (Original Equipment Manufacturer – producent oryginalnego sprzętu) dotyczących użycia w flocie pojazdów o różnych silnikach posiadających filtr cząstek stałych i nieposiadających filtra cząstek stałych, wymagających wydłużenia okresów między wymianami oleju.
Zastosowanie:
Aprobaty:
Volvo VDS-4,
Mack EO-O Premium Plus, Renault VI RLD-3,
MAN M3477, M3575, M3271-1, MB-Approval 228.51, DDC DFS93K218, Cummins® Eng. Std. CES 20081, MTU Oil Category 3.1
Normy:
ACEA E6/E9/E4/E7,
API CJ-4,
Deutz DQC IV-10 LA,
CAT ECF-3, MB 235.28,
Scania LA,
Voith Class B JASO DH-2
*Zdjęcie poglądowe
| Kod produktu: | GUL-10W40UNIV20L |
| Producent: | GULF |