Jakość: API: CG-4
ACEA: E2, E3
Lepkość: SAE: 15W-40
Charakterystyka
Wysokiej jakości, mineralny olej silnikowy typu HPDO (High Performance Diesel Oil) do mocno i średnio wysilonych silników wysokoprężnych.
Zapewnia:
• minimalizację zużycia silnika
• wysoką czystość silnika
• doskonałą ochronę przed korozją
• zapobieganie powstawaniu sadzy
Zastosowanie
ORLEN OIL Diesel (2) HPDO jest olejem przeznaczonym do pracy w mocno i średnio wysilonych silnikach wysokoprężnych z turbodoładowaniem lub bez, szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach. Przeznaczony jest także do stosowania w samochodach dostawczych i osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla pracującymi w bardzo ciężkich warunkach eksploatacji. Idealny dla firm dysponujących zróżnicowanym taborem, do których zalecane są również oleje niższych kategorii CD, CE, CF-4.
Zakres temperatur otoczenia w których olej zachowuje optymalne własności eksploatacyjne to od -20oC do 35oC.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.1
MAN 271
ZETOR Proxima, Proxima Plus, Proxima Power, Forterra
Deutz DQC II-10
VDS
Parametry fizyko-chemiczne| Parametry | Jedn. | Wartości typowe |
| Klasa lepkości SAE | - | 15W-40 |
| Lepkość kinematyczna w temperaturze 1000C | mm2/s | 14,5 |
| Wskaźnik lepkości | - | 140 |
| Temperatura płynięcia | 0C | -28 |
| Temperatura zapłonu | 0C | 222 |
| Liczba zasadowa TBN | mg KOH/g | 10,5 |
| Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu |
||
| Kod produktu: | ORL-QFS264B50 |
| Producent: | ORLEN |