
Charakterystyka
Uniwersalny, półsyntetyczny olej do przekładni samochodowych.
Zastosowania
Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdach, maszynach, urządzeniach pracujących w bardzo trudnych warunkach, do których producent zaleca olej klasy GL-5 wg API.
Parametry fizyko-chemiczne| Parametry | Jedn. | Wartości typowe |
| Klasa lepkości SAE | | 75W-90 |
| Lepkość kinematyczna w temp. 100°C | mm2/s | 16,4 |
| Wskaźnik lepkości | - | 145 |
| Temperatura płynięcia | °C | -45 |
| Temperatura zapłonu | °C | 190 |
| Odporność na pienienie: objętość piany po 5 min przedmuchiwania powietrzem w temperaturze 25°C/95°C/25°C po próbie w temp. 95°C, objętość piany po 10 min. odstania w temperaturze 25°C/95°C/25°C po próbie w temp. 95°C, |
ml | 20/50/20 0/0/0 |
| Badanie działania korodującego na płytkach miedzianych, 3h/120°C, stopień korozji | wzorce | 1b |
| Własności smarne na aparacie czterokulowym: · obciążenie zespawania, · wskaźnik zużycia pod obciążeniem | kG | 400 58 |
| UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu | ||
| Kod produktu: | ORL-QFS106B50 |
| Producent: | ORLEN |